teorier och tankar.

jag har kommit på en sak när det gäller bloggare, nu snackar ja inte om alla andra utan även mig själv.
alla som har blogg vill egentligen bara ha uppmärksamhet, liksom du skiver ju för att få creed blandannat, få upp läsar statistiken, osv.. så att i princip alla vet vad du gör om dagarna, whats up whit that liksom? hahah tanken bara slog mig förut. sen dehär att vissa tjänar pengar på att folk kollar bilder eller läser. de är ju bara löjligt att man blir så beroende av att läsa vissa bloggar, med det menar ja inte att jag inte uppskattar min läsar statistik men ändå det är så kul hur det är ^^

finns hur många olika bloggar som helst, vissa har mode bloggar, andra musik eller fotobloggar. finns så många.
jag själv bloggar för att det är kul, sen att det är skönt att skriva av sig ibland o ja måste erkänna, jag gillar uppmärksamhet. vem gör inte liksom (a)
oftast är det tjejer som bloggar också.. som gillar att lägga ut bilder på sig själv osv. vissa sitter o skiver km långa texter om sånt dom inte har nån koll på alls. andra bara provocerar. och inte på ett bra sätt. o i min ålder känns det rätt löjligt att sitta i ljuga om man har en blogg. tex, svarar på frågestunder. osvosv..

hahah iaf, bara nåt jag kom o tänka på som jag sa :)
lite kul äre nästan ;)



Kommentarer
Postat av: alexandra :)

så jäkla sant!! ;o

2011-01-10 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>