to the top

bloggen läggs lite åt sidan idag pga plug...
faast vem försöker jag lura? har redan gjort klart allt för idag vilken känns bra!
hunnit tjäna en hundring av mamma tack vara lite massage, känns mycket bra :)

imorn äre skolan igen som gäller. börjar med matte 8.10 o slutar med musik 16.40 jippi.. ser inte riktigt fram emot dan
men de blir dessto bättre efter skolan då man drar på bio med dom bästa ;)
blir att se the tourist äntligen! längtat länge nu... enda sen den hade premiär för nåra dar sen xd haha (y)
tänkte ''fira'' min sista dag som vanlig människa så x) lååång skoldag, uppspel på musiken med axel o lukas, sedan bio! helt okej faktiskt :)

håller på att räkna ner timmarna i princip tills operation o anledningen att jag tjatar om de så mke är för att ja e sjuuukt nervös! även fast jag inte behöver vara det!
men men, ska lägga mig i sängen o ta det lugnt ett tag nu så skriver jag nog lite mer senare ;)

cya

gammal bild sen i våras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>