operatioon

såå nu är jag tillbaka!
i onsdags vare mke o göra när ja kom hem efter bio så fick inte ha datan alls då.
skulle bädda rent i sängen, duscha i bakteriedödande medel jäätte noga, o speciella handukar, aa mke att tänka på. håret kändes som svinto efteråt.. inte jätte mysigt måste ja erkänna, sen vare sängen som gällde.
pappa väckte mig vid 6 ungefär bara för att jag skulle äta nåt men somnade efter att jag fixat min macka -.- så hann bara dricka lite nyponsoppa. mamma o jag åkte nångång vid halv 11 tror ja. lite innan vid halv 12 fick vi komma in o börja prata med sjuksystern, gav mig massa tabletter o sånt ;s

sen fick jag träffa narkosläkarn o massa andra, fick allt förklarat för mig hur dom skulle göra osv. lät jätte najs när han sa att han skulle öppna upp på 3 ställen fylla knät med vätska o kolla runt it, hahah, vart ännu mer rädd o nervös då xd han skrev även det i min journal xd ''jätte rädd''

när ja kom in till operation så fick ja dricka nåt sjukt äckligt. va som saltvatten fast 10x värre ;s
sen fick ja lägga mig ner o dom började sätta kanyler på mig o sen fick jag börja andas in syrgas, lite kul vare allt. sen kom sömnmedlet o ja försvan fort som attan ;o
kvart i 1 började dom. o jag kom tillbaka vid halv 2 ca. vid halv 4 vaknade jag o kunde nästan prata, mitt blodtryck försvann nästan under operation. var jätte lågt verkligen, likadant när jag vaknade upp, var likblek i ansiktet..
vid 6 typ fick vi äntligen åka hem. eftersom ja mådde så dåligt efter så ville dom ha kvar mig ett tag..

idag mår ja mke bättre. MEN har sjukt jävla ont i knät så ja vet inte vart ja ska ta vägen!!,.. fy!
men jag slänger upp bild på knät sen när ja hittar kameran, iofs ser man bara ett stort bandage, men aaa

imorn ska ella o julia komma hit o hålla mig sällskap o muntra upp mig lite! jippppi
o ikv blir antagligen film mys med andrea ♥

aja hörs senare, nu ska ja plugga lite -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>