you come and you go

tillbaka hemma efter en hel helg ''ensam'' hos min bror. älskar att bo där med alla djuren!
ella o julia höll mig sällskap o ja må säga att vi hade galet kul! dom 2 brudarna är inte riktigt friska i hövet tror ja.. men det gör inget, älskar dom iaf! ♥

aja nu äre duschen som väntar för min del o idag blire verkligen spännande, ska plasta in knät så jag kan stå i duschen. igår vare bara håret ja hann med, o efter duschen äre film mys som gäller! welcome to the rileys.. ska se om ja har nåra kläder som ja kan döjla mitt ''lagom'' svullna knä med imorn också. ser jätte kul ut. vänster är smalt o ser normalt ut sen kollar man på höger, ser ut som jag har 2 knän på varandra x))

men slänger upp nåt mer sen när ja e klar ;)

bild i repriis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>