HOLD ON

idag lovar jag er bättre uppdatering!
bilder på alla inköp ifrån falsterbo kommer komma upp och även massa andra bilder.
kan ju säga lite fort bara att åka med mina underbara ''systrar'' till och från falsterbo va fan de roligaste jag har varit med om! så TACK!

dagarna sen vi kom hem har jag banne mig spenderat med dom också. ea och jag har badat varje dag? tona o jag har vart ute o myst med hästarna och även vart o badat med hennes vänner! azuum.
idag äre hårdträning med alla djuren, speciellt hectica som ska tävla i helgen! senare idag är bio premiär som står på schemat. gullungen sandra har bjudit mig som födelsedags present! men innan det äre käk med tona på texas mf..
blir nog en bra dag som kommer gå fort! men somsagt kommer bilder seen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>