I WOULD NOT SAY IT'S A GOOD DAY

städat min brors hus och mitt ''egna'' fixat stallet och ska snart sätta igång med djuren. kom hem vid 12 idag typ efter att ha sovit hos sofia, går kvällen kunde ha slutat mke bättre än den gjorde men men. gå från vilbergen till eneby (y) heja oss, mke hann vi snacka om under den tiden däremot!
mor och far är påväg hem med ett lass hö som jag ska hjälpa till att lasta av snart så ska dra på mig lite andra kläder och hjälpa till nu. bloggar mer sen när allt är klart som jag har kvar att göra under dagen!
cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>