HÄRLIGT FAN HÄRLIGT

blev inte riktigt som de va tänkt idag. skulle egentligen åkt till linus. men mina päron tyckte inte alls det idag trots att dom sa ja igår.. kul! har iaf varit grymt effektiv idag. alla hästar ridna H och W 2 ggr (y)
imorn ska jag till naprapaten tidigt sen hem o iaf försöka jogga hectica o dressyr på winnie. har dock en känsla av att jag kommer ha jävligt ont, medtanke på hur sne jag är nu. men men de tar vi imorn. nu äre film som gäller;)
spenderade kvällen iklädd min as najsiga byxdress.
och dagen spenderade jag iklädd detta.. helt klart underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>