ALL THESE DAYS

inte mke bloggande nu känner jag. men men, i fredags var jag somsagt hos sofia efter att ja vart på skogslotten o sjungit lite (y) blev altanhäng och sällskap av grabbar, trevligt!!
sen vart det hem tidigt för att fixa stallet o låta djuren stå innne, sen SKIREN men min sexbomb andrea.. sjukt nice hade vi det, och jag drog årets första dopp (y) heja mig, förutom de så bränade vi sönder oss typ? snart negrar, hehe
sen hem framåt 6 nångång, red hectica o winnie ute på banan, superfina båda 2, sen packa västan lite fort, ta mopparna ner till ica för att köpa jordgubbar. ea o jag drog en MUMMA kväll!! hur mys som helst vare :m gav henne lite massage också, hon är fan den enda som slipper betala. lyllos!
nu ska jag ut till hectica igen, rida genom henne lite o skutta över nåra småhinder då det är tävling imorn på NFK favvo stället. men mer sen ;)
bilder kommer senare från dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>