BÖRJADE IAF BRA

red en LA med båda djuren igår. gick super och en 3e placering med hectica och en 4e med winnie. MSVb med winnie gick bra trots ett pet. winnie tyckte hon skulle fatta ett eget beslut ang. när vi skulle hoppa ifrån.. slutade med att bommen hängde med, knas djur! ida är bäst. och dagen vill jag inte ens gå in på.. winnie ramla jag av iaf, och hectica tyckte de va lite läskiga hinder så hon skulle inte övert x) men men hectica är iaf super fräsh nu vilket winnie också är men hon blev nog lite rädd idag eftersom jag slog mig rätt illa.. byxerna är helt sönder. spräckt läppen, snea(re) tänder, äckligt ont i vänster höften och ännu ondare i höger knät (y)
bilder kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>