I AM NUMBER FOUR

nyvaken sen 10 min tillbaka, min galna granne ringde nyss o väckte mig med fråga vad gör du? ska vi åka till skiren? xd gulle ea ♥ så ja det blir skiren vid halv 11, så ska hinna fixa stallet innan det och även packa ihop lite smaskens som vi kan få med oss så vi kan ligga där läääänge (y)
i eftermiddag så kommer linda och kollar igenom dumpe. får hoppas att han är som han ska i kroppen nu medtanke på att han har växt som jag vet inte vad ;p ska iaf gå upp nu o käka lite, eller iaf försöka ta mig upp, hörs seeenare;)
azuum

Kommentarer
Postat av: martin

gal1 snygga tjejen!

2011-06-11 @ 13:57:42
Postat av: Attans så sensuellt att skriva sitt namn här ;)

No your number 1 baby <3 :*

2011-06-13 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>