INTE VÅRAN DAG

nu blire stallet för att fixa djuren, 3 hästar att rida innan 5-6 då linda kommer (y)
nästa vecka kommer även min nya HÄST om jag har tur :d zammie har äntligen blivit sååld (a) känns riktigt skönt faktiskt! iaf. ea och jag är inte riktigt som alla andra, vi drog te sjön imorse, deet va INTE våran dag idag xD börja med att tappa systemkameran på statiol, fortsätter med att faila med allt vi gör, ställde upp moppen när vi kom fram, den ramla (y) sen när ja skulle ta eas mobil när vi låg o ''sola'' så hälde ja ut hennes dricka över hennes kläder, henne själv och kameran delvis.. bra där! sen slängde hon dricka på mig för att hämnas.. klistra igen mitt öra (y) inte nog med allt dehär! det började regna.. fan va.. kul!
aja, taggar galet till stockholm nu iaf. kommer bli azum:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>