LITE SPECIELLT OSV

klockan stod somsagt på 06.00. lennart fick mig ligga kvar till halv7, dumma katt.. ut i stallet iaf o mata samt borsta o släppa ut djuren.. 2 super pigga djur som kommer va as taggade i hwlgeb tror jag. hectica va så pigg så hon visste knappt vart hon skulle ta vägen igår x') men iaf, stallet är helt klart och allt är nästan packat inför vetlanda imorn! hinner typ bara duscha dom eftersom jag ska till vårdcentralen på koll igen-.- kuul skulle jag sääga!(y) nu blire ut o jogga winnie och sedan hoppa hectica lite sen staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>