SVAR PÅ FRÅGESTUND

Vilken bh storlek har du ? :)
svar: jag har mellan 75-80B till C kupa, beroende på hur modellen är ;)

1. har du tatuerat dig?
2. är du oskuld?
3. hur länge har du bloggat

svar: 1. nej jag har inte tatuerat mig, det är min låtsas syster antonias tatuering. sjukt snygg! :)
2. hahah tolknings fråga ;) 3. har bloggat sen oktober 2009, så snart 3 år (y)

Är du singel snygging eller är du på g med någon :)?
svar: jag är typ singel

Hur ser din drömkille ut?
svar: min dröm kille är egentligen robert pattinson (a) hehe
nä men typ lång, blond eller brunhårig. se lite farlig ut. SKA kunna spela gitarr och sjunga! muskulös osv osv :D

Komedi, Skräck eller romantik?
svar: komedi och skräck!

hur många hästar har du och vad heter dom :) ? 
svar: jag har 3 hästar som är mina, (zammie såldes igår) sen har jag en storhäst på G och även 2 till som jag rider!

favorit kläder? :)
typ stallkläder/myskläder eller shorts och linne/annan tröja (y)

jätte fin blogg!!
tjänar du något på att blogga? :D
svar: tack!! och ja det gör jag :d

vilka bloggar följer du?
svar: jag följer storbloggarna typ, och sen mina vänners!

nästa tävling? hur högt tävlar du och på vilken nivå? :)
svar: nästa tävling är på NFK nu i helgen och det är connemara SM som gäller då. sen äre vetlanda på midsommar! jag tävlar upp till 1.30 med min Dponny just nu och det är elitnivå jag är på :)

är du på g med någon nu? :)
svar: kanske ;)

vad använder du för smink? 
sommar mode?
vem är andrea?
grym blogg!!
svar: smink.. mascara och lite solpuder bara.. jadu.. jag tar på mig det jag känner för x)
andrea är den grymmaste vännen man kan ha! finns inget dåligt med henne.. världen bästa lillasyster äre!! love you!!
tack!!

BOr du på en häst gård?`Om inte,hur långt bort står dina hästar ifrån dig?:)
Går du o din kompis Sofia i samma klass?
Ska du fortsätta på hagagymnasiet..elr byta? äre bra lärare?:) äre bra schema?
vem hopptränar du för?:)
svar: yes jag bor på en gård och har hästarna/stallet precis utanför huset. sofia och jag går i paralell klass. jag i ns1a o hon i ns1b :p jag tror nog att jag ska fortsätta. har så himla bra vänner där! lärarna är helt okej, jag hade väl egentligen otur att få de lite sämre lärarna enligt mig men men. schemat är helt okej inget o klaga på!:)
jag hopptränar för micke karlstedt ute på dressyrhoppet (kimstad) ska dit idag o träna (y)

är du nöjd med hur du ser ut? :d älskar bloggen! :D
svar:just nu är jag det iaf. kommer säker itne va det nästa vecka men xd så kan la säga att det varierar :)

du har sjukt snygg kropp så frågan är: HUR GÖR DU!?
svar: TACK och jag vet egentligen inte. tränar mina hästar varje dag plus lite annan träning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>