NÄR JAG DANSAR NAKEN RUNT DIN SÄNG

jorå det känns mke bättre nu. armen värker och väskan är inte packad än.. BRA JENNIE
nu blir de mys med film osv o en tidig morgon väntar. motionera djuren innan dom ska bort till tessan. sen vid 12 drar vi mot stockholm för att hämta upp min älskade och sjukt saknade bror och även hans grymma flickvän eftersom att dom ska med på kryssningen! vet inte om jag kommer ha med datorn ännu, har jag det inte blir det dåligt med bloggande om jag itne orkar göra massa tidsinställa inlägg.. vilket ni isf märker så håll utkik!
saknad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>