childhood memories

har kommit fram till att jag nog ska fortsätta va depp resten av mitt liv.
får så himla mke gjort då-.- har typ tagit ''tag'' i mitt liv eller skolan och min egna träning iaf.. blir lite små nöjd med mig själv efter att ja kört stenhårt med träningen..
imorn drar sofia julia och jag till åby för att kolla in stage, vi ba kööör! och imorn kväll blire att möblera om i mitt rum. ska fixa before och after bilder ;)

nu blire att leta efter lite kläder i garderoben, sen sängen i think. äckligt trött trots att ja typ sovit hela dan? ;s
aja, allt för nuet;)


bjuder lite på sigsjälv sådäär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>