FÖR MYCKET

hann inte med att slänga upp resultat igår, va hemma från stockholm vid 4 då vart de ut en sväng direkt på hectica, sen in duscha sen in till stan för att hämta sofia och kina mat.. MUMS! vart en helt galen kväll måste jag säga.. blandannat: as sexiga danser till burlesque soundtrack xD o bästa sången ever till cher låtarna (y) heja oss :)

idag vart det en längre tur på dumpe, skrittade han helt 'själv' mamma gick bara brevid, hade inget extra o höll i. duktig hest! nu sitter ja instäng i mitt rum då släkten har kommit för att fira min mor som fyllde år i fredags. kommer bara när dom säger att vi ska käka tårta! *asd*

meniaf,. här är resultatet:

LA. A:0+A:0 petade 2 i grunden så 8fel.
första petet var en missförstånd och de andra va bara otur, jag o mina jävla rullbommar (y) men men ponnyn va sjukt fin iaf. hoppar mig lite ur sadeln osv;) lite kul.. o de roligaste av allt igår va att mellan våran transport o själva banan var det nästan 1km. minst 600m iaf.. och det var bara BACKAR! o inte nog med det.. jag hoppade runt på kryckor(Y) haha kändes sjukt fel att ja behövde stå längst bort då men aa.. idioter xD

Elitlaget kom förövrigt 3a i första omgången! nu äre bara att tagga om till GOTLAND där omgång 2-3 går i maj!! tagga tjejer

här har ni en ''bra'' bild på mig och dumpe förut när vi va ute. han ville inte riktigt stå still när vi skulle ta kort, sen blire inte bättre men en oteknisk mamma^^

jag vet att han är lite bakom hand, MEN han är bara 3 och har lätt för att trycka in skallen när han blir upprörd..
och han är jätte skitig på halsen;)

Kommentarer
Postat av: sofia

fy va fin han är!

ni kommer bli skitsnygga på tävlingsbanorna sen när han är klar!:D

2011-03-27 @ 16:36:42
Postat av: cajsa

vad heter dina chaps?? allså sorten xD

2011-03-27 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>