GLEE it is

helt grym fredag känner jag, lite hängig. svar:jaa
men vafan gör det!? taggar nåt sjukt till imorn då de är tävling. blev bara hectica därimot, mitt knä pallar inte båda kände jag :/ så då valde ja busungen :) allt är packat o klart o hästen är vit o fin till imorn :d
just nu håller jag på med lite allt möjligt. letar musik som vi kan ha till hagatimmen när dom där japanerna kommer till sverige
vi är as tagg! ska skojja till det helt o hållet kom vi fram till ;)

kommer blli sjukt kul..
aja nu ska ja springa genom en snabb dusch, sen äre lite mys med mor som gäller. sen nörda tills sömntabletterna börjar kännas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>