hagatimmen-japaner

lååång jävla dag i skolan avklarad fast rätt chill.
panik när man kommer in i skolan oh ser att scenen står uppe! tanken slår mig. FUCK det är idag vi skulle sjunga! ringer sofia o ba VI SKA SJUNGA IDAG!!! bestämmer låt när hon kommer till skolan och drar med bästa lukas och björn! blev självklart breakeven! gick helt okej för att inte sjungit ihop förut, lära oss texten o hitta tonläg, men men det gick bra iaf ;) sen vare nk, sen vart det fiiiilm! klassen drog te konstmuseet o kolla tusen gånger starkare, julia och ja dog av garv. jag ramla ramla av stolen osv, hade rätt kul!!
sen vart de en sväng på stan med lukas, gustav och axel.. provade kläder tsm inne på monki och vi glömmer aldrig de vi såg tror ja xD
sen drog ja med lukas och axel till gymmet. as nice ;) sen vidare till min egna träning som gick super!
har suttit i skajp med min fula vän andrea! och snacka om att vi är fuuula xD men älskar dig iaf! ♥
nu äre ''plugg'' o big brother som gäller (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>