HÅR

sitter och funderar på hur jag ska färga håret.. ännu en gång, verkligen inte det lättaste om jag får säga så ;)
har nåra alternativ som ja tycker är snygga, sen är frågan bara vilket jag väljer.
men somsagt det får ni se sen :))


sen kan man ju inte undgå att tycka denna människa är fruktansvärt vacker!

desamma om denna tjej!

göör snygg färg!

mer åt de honungsblonda hållet

sista bilden, aa dehär är färgerna som jag står emellan. lite illa må jag säga med det blir säkert bra i slutet ;) ska gå o plocka ihop mina saker sen bär det av mot skolan (y)
hörs i eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>