shine

drar en snabbis om dagens träning samt allt annat..

winnie var hur fin som helst idag på anna träningen, öppnade upp sina bakben något grymt i 3kombinationen och ae helt sjukt va bra hon va idag, anna hade ingen läxa till mig vilket kändes as bra. bara en massa beröm som jag känner att jag behövde :)

dumpe blev en 20 minuters skritt runda uppsutten på han idag. jätte fin verkligen

hectica gå ca 30 min med. tog 6an med henne och hon var hur pigg och busik som helst, vilket är jobbigt när hon inte får hålla på att hoppa och busa :/
men hon blir bättre

just nu: håller på att fixa mig lite fort, sen äre åby som gäller, ska till silvstam på chillkväll typ, helt okej känner jag :)
blir nog lite mer uppdate senare ikv, antingen nåt där eller sen när ja kommer hem :))
ha en bra kväll eveyone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>