singing my song for you

update right from my floor..

ligger på golvet somsagt, lite halv depp men jaa, då är ju allt som de ska (y)
kanske ska börja med gårdagen. fan va kul de va och va grymma killarna va! shit asso, är stolt över dom!
känner mig rätt nöjd med mig själv också! vi gick inte vidare direkt till finalen vilket va synd men hoppas verkligen på ett wildcard, idag va ja iväg till T för att träffa A.. fyfan säger ja bara! sjukaste jag vart med om!
så nu i efterhand så känner jag mig grymt stolt över mig själv faktikst. och JAA det kan jag vara!
tack för stödet idag.. ni vet vilka ni är

ae nu ska ja hoppa in i duschen o fräscha till mig lite innan det är middag hos storebror!
fred ut..

want you so bad

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde va olagligt att vara så söt som du är!

2011-03-13 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>