stop thinking

sista för ikv.. ligger i sängen och tänker just nu, på allt som jag inte ska tänka på, på sånt som inte går att tänka på. sånt jag inte ska tänka på.. men just dessa tankar är dom bästa.. vill inte att dehär ska va slutet, får inte vara så..
känner mig förvirrad osvosv.. ska försöka tänka på annat men det kommer bli svårt, hoppas att ja kan sova inatt och att jag är på lite bättre humör imorn!

börjar med sovmorron, 1 lektion sen ska man till sjukgymnasten och frisören! äntligen ska ja fixa håret!!
frågan är, ska ja färga brunt eller ska ja bli honungs blond? resultat får ni imorn ;)

natti natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>