IT'S OVER!!

mer antidepressiva tabletter.. ja tack!
just nu är allt så jävla trögt, känns som jag går i en uppförsbake men kommer aldrig upp..
skulle kunna hålla på och klaga om allt hur länge som helst, om hur trött jag är påt..

men ska inte klaga här, skapar bara konsigt stämning..
flytten till skåne skulle inte skada NU.. samtidigt vill jag inte flytta från ......
men de är tydligen inte menat att jag ska få vara glad? kuul!

ae ska städa klart mitt rum sen se om de går att ta lite kort påt, såg att jag hade fått en kommentar om jag kunde visa mitt rum. så jag ska göra ett försök :)

mer senare..

fuuuuuuuuuck life...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med flytten till skåne?

ska du flytta till skåne?

2011-03-15 @ 14:59:33
Postat av: fiiilip

vacker :)

2011-03-15 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>