3 mars

magkatarr (o massa annat) in my heart
fyfan va trött ja är påt nu.. fått massa konsiga tabletter som jag tvingas äta i hopp om att det ska bli bättre.
har vart ute en sväng på min ängel som va sjukt pigg. trotts hoppträningen igår.
ponnyn va verkligen grym o hoppa mig ur sadeln flera ggr. micke retar mig flera gånger o säger att hectica är SÅ SÖT..
men visst han har rätt i de han säger, men hon blir skit sur när man sägert te na', gullungen.. iaf hoppade ca 1.15 utan problem i de känns azum till helgen!

ska lägga mig o plugga lite matte nu, o försöka äta nåt..
mer sen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>