He woke up from dreaming and put on his shoes

går omkring i bikini i mitt rum. hoppas på att sommarn kommer fortare då. tror dock inte de fungerar, men hoppas på de bästa! (y) var hemma från skolan idag, hade hög feber i morse, såå ingen skola för mig ^^
vart sova länge o plugga lite grann, skritta en sväng på winnie o sen försöka äta.. magen försöker ta död på mig känner jag.

aja ska inte klaga mer om det.
ska lägga mig o mysa med katten o kolla klart på house, sen stoppa i mig alla tabletter o hoppas på de bästa..
kan hända att ja slänger upp nåt mer inlägg ikv ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>