you never know

är på dåligt humör.. mycket värre än vanligt faktiskt. inte ledsen eller ''depp'' nu utan arg förbannad och DEPP
orkar verkligen inte med det längre, men vad finns det och göra? ae inget...
men men lite snabbt om dagen..

började med en 8km löprunda för att springa av mig lite aggressioner sedan fixa stallet och alla hästarna.
en 30 min skrittrunda på hectica och 20 longering för dumpe.. sen vid halv 9 drog far och jag till skogslotten med winnie där jag körde 1h effektiv dressyrträning, och SHIT så jävla fin hon var.. kanske ska bli dressyrryttare? fast nae ;)
efter träningen vart de stressa hem för att duscha och fixa sig, sen in mot staden!

träffa underbara lisa.. käka lite på paus kolla massa mumsiga kläder:)
tog halv 5 bussen hem o sen dess har ja typ pluggat o försökt tänka på annat..

aja här har ni nåra bilder från dagen ;)
dock inga på lisa :/

lite som testades

provade en GÖÖÖR snygg klänning blandannat.

skriver mer sen, ska ut och mata djuren nu ;)

Kommentarer
Postat av: den underbara lisa...

Kvinna?!?! inser du vilka ytterst vackra (fula) bilder det hade kunnat blivit om du plockade fram kameran... !??!?!?!?!?

HELT JÄKLA AZUM!!!!!! jennie jennie jennie... ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till mä daj!



pussen på sig!

2011-03-19 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>