FÖR MYCKET

dagen har bestått av lite skola, många sammanbrott, massa pluggoch en sjukt fin ponny som hoppa super bra!
ja finns inte mke att säga om dagen egentligen. kommer antagligen att byta skola till film & musikgymnasiet
något som jag grubblar mke över..
1. jag kommer få gå om ett år..
2. jag kommer sakna dom vänner jag fått på haga nått sjuuukt!
3. kommer sakna hela hagagymnasiet (dock inte lärarna)
så jaa, vet inte vad ja ska ta mig till. visst det är mindre än 1 månad kvar utav 1an, de borde ja palla men det är tveksamt att jag kommer klara av 2an och 3an medtanke på hur det är just nu.. men får se hur allt blir!
förövrigt så har ja pluggat som ett as inför mitt NK prov imorn som känns riktigt bra just nu. även börjat packa inför gotland! kommer bli så sjukt kul känner jag! och ponnnyn va super fin idag när ja trimma på banan..
nu blire sängen o sova. imorn äre nationella som gäller!(y)
sööööt katten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>