NHS

har verkligen inte haft tid nu senaste dagarna, mke plugg har varit, mycket utav allt..
träningar hit o dit, packning/tvättning inför helgen och massa massa mer. men nu är de lite lugnare..
meeeen igår va iaf jag o mitt busbarn andrea på bio. självklart såg vi pirates of the caribbean!
och FYFAN så bra den va. dock hade vi båda 2 lust att strypa killen som satt brevid mig-.- urs för vissa människor!
nu blire lite käk o plocka in sadelskåpet i transporten sen drar ja mot åby för tävling. kommer bli as kuul! hoppas däremot att vädret håller sig bra, regna och åbys bana är inte en höjdare enligt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>