MIRAKEL

ligger död i sängen 3 hästar ridna varav 2 på banan. dumpe har hoppat lite idag igen, fint djur börjar han bli nu:)
winnie fick skutta lite, eller mest bommar oh studsar. imorn äre micke träning som gäller då 1.30 och 3komb. står högst upp på min lista! på fredag drar min mor o ja till laholm nämligen för lite mer tävling.. sjukt att vi aldrig tröttnar (y) mer om imorn så äre typ ingen skola utan GYMNASIESLAGET heja haga, o kom igen nu grabbar!
kommer bli as kul o titta på tror ja. bli spännande att se hagas cheerleading lag också.. hehe
senare på kvällen äre träning sen SOFIA som gäller. kommer bli typ lika grymt som vanligt om jag känner oss rätt!
nu äre dusch, käk o sooova!
1a hindret i MSVb på gåååtland. ponnin hoppar mig ur sadel en aning (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>