10 MINUTER SEDAN

ja om man ska sammanfatta dagarna i skolan så består dom av mycket skratt kan jag lova. speciellt sytimmarna. idag va vi bara 75%i klassen då amelia inte va i skolan tex.. vi lyssnar på alla disney låtar på högsta volym OCH vi sjunger med, skriker att vi vill dö minst 100ggr då maskiner/sprättare osvosv inte gör som vi vill osv. men kul har vi iaf! sen de bästa med oss är att vi alltid bakar till torsdagarna eller en gör det varje vecka, och nu var det min tur. DOCK har vi verkstadsbyte på torsdag. vilket känns väldigt illa x) men men, har lyckats få till mina underbara chokladfrysmuffins sen jag kom hem iaf med dumpe! som förövrigt var hur fin som helst idag! pojken fick även skutta lite som har tyckte var riktigt kul:)
nu återstår bara städning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>