DAGARNA BARA GÅR OCH GÅR

gårdagens
både igår och idag har det varit super kassadagar om man kollar hur mitt humör har varit, men det kanske inte är så konstigt med tanke på de som varit.. ae fyfan.. iaf.. började med att försova mig idag(y) ville döö då kan ja säga, sen när ja väl kom till skolan så blev de lite bättre men ändå inte. bowling på idrotten va kul, första gången ja lyckats bra och efter skolan så blev det träning för micke med putte! fyfan va fin han va och va micke tyckte om pojken. lite små imponerad och såg potensial i honom :d happy happy!!

nu ska ja lägga mig i ett bad och tycka synd om mig själv då mitt knä tar dö på mig! heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>