DU ÄR MITT ALLT

det finns inga ord i världen som räcker för att uttrycka hur mycket jag älskar dig
du är mitt allt, min käraste ägodel och jag vill aldrig lämna dig! 
du har aldrig någonsin svikit mig och finns alltid där för mig. du är och förblir min bästa vän
du är den avsolut vackraste, underbaraste, mest förstående varelse jag vet.
varje bild på dig/oss berättar sin egna historia och alla dom minnen du gett mig under åren får mig att gråta

du är alltid den jag går till och pratar med när jag är ledsen, du är den enda som förstår och får mig alltid på bättre humör

utan dig är jag ingenting!
ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET HECTICA SÅ DET ÄR INTE SANT!!!
detta får avsluta inlägget då jag vet att det kan bli hur långt som helst..

sen vill ja bara säga såhär, ni får tycka att jag är hur töntig som helst som älskar ett djur på dehär sättet men är man inte häst människa så är det fanemig omöjligt att förstå något sånthär. man bildar ett band med de djur man håller på med varje dag, det blir som en familjemedlem. man älskar den lika mycket som nån i sin familj.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan du tävla en annans ponny om man skulle be dig? Eller tävlar bara du dina egna?;)

2011-11-05 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>