EMA

ännu en bild på min klänning(y)
bakifrån;)
nu är allt så klart som de kan bli dagen innan.. min väska är packad dock hittar jag inte mitt skärp som jag måste ha för att mina tävlings byxor inte ska ramla ner... mer ska leta lite till.
ska straxt lägga mig i sängen med ett glas iskallt pepsi och kolla house! älskar seriöst den serien och är nog lite små kär i honom också(y) nåväl, dator och internet finns med under helgen så ska försöka hålla er så upppdaterade som de bara går eftersom jag fortfarnade inte har fb-.- kanske ska gå över till den mörka sidag och börja twittra? hmm kanske vore nåt;)
aja hörs imorn!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>