GODMORGON

uppe sen 15 minuter tillbaka, hunnit med en dusch och nu ligger jag i min varma underbara säng igen! det är typ de bästa som finns. lägga sig i sängen tidigt på morgonen efter att ha duschat, muums! ska iaf börja plocka på mig lite kläder och sedan käka frukost(y)
är lite fundersam över va man ska ha för kläder idag också eftersom de är så sjukt kallt men blir nog nylontights som vanligt.. aja får se om de kommer upp nåt inlägg under dagen. kommer inte komma hem idag alls utan kommer jätte sent inatt!
fick med mig terese på twiday/night så vi ska kolla film från 15.30 idag till 2.30 typ xD men de kommer bli svin kul satt de är lugnt, dock lär vi va trötta på onsdag eftersom vi går upp vid 5 sen på onsdagen x)
älskade sääääng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>