I WORK OUT

dåligt med bloggande idag i know, men jag har inte riktigt haft tid sen är lusten inte så stor då jag fortfarande inte har facebook. vet att jag tjatar mke om det men vill ha tbx den :(
ska ut till djuren och fixa dom inför kvällen, hectica ska få på sig sin pyjamas winnie ska få BonT på tossarna och lite annat. ska försöka små packa lite till helgen också. mest schabraken osv! ska låna min mors dator snart och lägga över alla bilder från lisa och även lite från förra veckan! så det har ni att vänta senare och jag ska även dra igenom winnies tränings pass för malin idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>