RIGHT BACK FROM THE START

sorry guy's för så dåligt bloggande, men utan en egen dator och även facebook så har jag ingen lust att sitta vid datorn. har liksom inget och göra förutom blogga då men aah..  händer inte så mke i mitt liv för tillfället om man ska se det så. går i skolan som vanligt osv. ska just nu lägga mig och plugga lite. börjar med svenskan och arbetar mig vidare till mönsterkonstruktion(y) har prov i det på torsdag så är väl bra om man kan lite iaf;)
aja, eftersom mamma jobbar inatt så tänkte jag beslagta hennes dator för kvällen så blir nog mer bloggande skulle jag tro:)
tröja som äntligen är klar, MBM;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>