SVAR PÅ KOMMENTAR

Till dig som undrade om jag kunde göra klänning mot betalning så är det absolut inga problem. Priset sätter jag inte själv utan utgår från det som står på tyget och räknar det i meter och får därefter ett slutpris. Just den svarta klänningen som jaga visade här kostade inte mer än 90kr, iofs så köpte jag halsbadet själv med det ble änd inte dyrare. skulle iaf va jätte kul att få göra klänning eller nåt annat till nån som frågar är. Samma med lagning eller uppläggning då det faktiskt blir billigare än att gå till en affär;)
Men på tal om annat så kommerdet bli dåligt med bloggande på några dar då jag inte har nån dator. Har just nu lånat min brors iPad som jag bara äääälskar!!
Snart blir det oxfilé hos andra bror sen bio med lillebror :) blir en bra kväll helt enkelt! Men men ska se om jag kan få upp dagens/kvällens outfit, men kan konna inorb beroende på hur trött ja är sen

Kommentarer
Postat av: M.Evelina

Såg den klänningen me, jätte fin jennie! :) men då skulle du kunna göra en till mig då. tss! Hör av dig om du vill. kram

2011-11-15 @ 16:19:24
URL: http://mevlina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>