''DU ÄR EXEMPEL PÅ ATT ALLA SPORTER ÄR FARLIGA''

jo men som titeln lyder.. hur i helvete lyckas jag alltid skada mig på idrotten? denna gång var det dock inte ''självbevållat'' men iaf. vi körde handboll och jag lyckades väl stå ivägen eller vad man nu ska säga så det blev ju en stenhård boll mitt i facet! så typ kastade mig bakåt ner på marken och börja tjuta som ett barn -.-  men fyhelvete så ont det gjorde. eftersom den träffade större del av huvet också och huvudvärken kom och även illamåendet blev de syster och bekräftelse på hjärnskakning.. forsande näsblod på bussen hem blev det och spydde även i skolan. känns bra osv! värsta av allt är att jag är såååå trött men får inte sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>