DUTTI PONNY

ae fy så fin ponnyn va idag! det som skulle tatt 3 timmar tog 4 timmar, och eftersom ja va efteranmäld så vart det panik men fick flytta ner mig i första klassen som va en LA.. med tanke på hur de gick förra helgen så åkte vi endast för att kolla så inga spöken satt kvar hos varken henne eller mig idag. vilket de inte gjorde. hon va SÅÅÅ fin i LA så det va inte sant, lite surt dock i msvb att ja fick en rullbom som kostade mig segern men idag gällde det bara att se att ponnyn va fräsh och fin, vilket hon verkligen va!! men blev 6a i LA o 3a MSVB.. nu äre massvis av träning som gäller med henne inför södertälje om 2 veckor!
och för mig samma sak, får börja springa nu i veckan och ska utnyttja cykeln rätt mke.. nu blire dusch sen massage!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>