FINNEMANG

snell hest, fin bild på min fina pojke innan en tur i skogen..
idag var de iaf micke träning, winnie skötte sig super bra dock va ja inte lika bra.. dumma mig som ska hålla på o mesa.. men men känner mig taggad till helgen iaf!
imorn är en såndäringa as mumsig dag som innebär LEDIG för min del.. hallelujha säger jag bara!! hur skönt som helst kommer de bli med sovmorron! dock ska vi till tandläkarn med putte så får inte sova jätte länge, men kommer säkert somna i bilen;) ska se hur de går för min bror med min dator som bara gav upp och vägrade fungera. tur att han är hemma och är snille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>