FJÄDER LÄTT OCH VIT

det är några st som har skrivit via fb till mig och frågat när och hur jag drar vinnare till twilight fanevente't och det kommer ske följande..
1. vinnaren drar genom en lottning då jag skriver alla namnen på var sin lapp och sedan blandar och drar ett namn (ni vet vad jag menar) och varför jag gör så är för att några av mina vänner har kommenterat och sagt dom vill vara med och om jag skulle välja och det blir nån av dom kommer det säkert bli massa gnäbb.. så kör såhär ist :)
2. vinnaren drar jag på onsdag så den har möjlighet att fixa skjuts eller liknande till stockholm :) så ja nu vet ni lite mer iaf om de hela :)
nu ska jag slänga ihop en väska kläder som mor ska ta med sig imorn då hon hämtar mig i staden med häst och allt och vi drar till malin för hårdträning! ska se till att få med kameran och hoppas på att mamma kan ta några kort :)
så blir sen uppdatering imorn så ni vet;)
klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>