FOLLOW THE LEADER

lånade en bild från min underbara vän andrea då jag inte har hunnit lägga in bilder från igår ännu. låt oss säga att man mår som man förtjänar idag.. efter att ha kört isleken med alla brudar plus några fega pojkar så kände jag hur ont i halsen ja börja få.. och jag va inte ensam om de känslan så vi får väl se hur många som är i skolan på måndag(y) men va fan gör lite ont i halsen när man har världen bästa brudar? ae inte ett skit, fyfan va kul vi hade! började med mycket god mat och övergick i diiiirty dance!! herre va vi körde. ea och amanda ba drog affro ass!!!
aja nu ska ja upp på hectica en sväng innan de blir för kallt och för mörkt sen ska jag packa klart de absolut sista till imorn! :))

Kommentarer
Postat av: Merri

sv: lycka till på tävlingen :)

För mig blir det bara lite chill

Kram!!

2011-10-15 @ 17:38:07
URL: http://merriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>