HEY YOU

säger godnatt nu efter några fördröjningar i mitt liv.. klockan ringer halv 6 imorn då jag dumt nog bestämde att jag skulle utnyttja min sovmorgon i stallet och hinna med minst 1 häst innan de är dags att fixa sig någolunda till skolan.. börjar 10.45 och slutar 14.45 om ja inte har helt fel imorn! ska se till att inte glöma kvar kjolen hemma då det blir svårt att jobba i skolan då, smart tjej där;) eftermiddan kommer iaf bestå utav PLUGG för allt ja missat under veckan och även massage hos bror då han ville ha och även sarah:) så ja får nog min dag att gå imorn också!
men men sova nu!
natthumor på hög nivå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>