LIMITLESS

limitless.. sjukt jävla bra film! för er som är som jag, (älskar bradley cooper) så tycker ja verkligen att man ska se filmen! mums på honom..
iaf, var ju på betnér igår vilket va sjukt nice! träffa axel, erra och även olle där.. saknat dom!! galen kväll må jag säga(y)
idag väntade träning för underbara MALIN på busponnyn, och fyfan va vi kämpade på båda 2!! winnie gjorde ett jätte bra jobb och släppte fort.. red med gramanen idag både för att malin ville underlätta lite för mig och för ponnin. men gud så nöjd jag är med henne. på tisdag ska vi tillbaka till malin för ännu ett plågande pas. blir dock med lite mer bommar och småhinder då vi måste hitta tillbaka till varandra igen win o jag.. så det blir super tror jag!
nu ska jag iaf gå ut och fixa djuren där ute. sen duscha och SOVA! fan inte sovit nått alls inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>