ROUND ME OUTSIDE

uppdateringen suger just nu vilket jag är fullt medveten om. men när ja inte har nån fb att gå in på sitter ja inte lika lätt vid datorn sen är jag fortfarande as arg för att jag är spärrad-.- men iaf, ligger just i i lisas säng helt spräckt typ. gårkvällen bestod av film mys hos jonte med greken, visse(lisas booy) och mike, va as nice
förutom att dom tyckte vi skulle kolla the exorcist... jag ville dö kan jag bara säga! har inte ''sett'' den sen montélägret när jag va 12? eller nåt så visst kunde jag det typ utantill men iaf, den är inte okej att titta på.
lisa och jag hade panik när vi väl skulle hem sen och killarna bara höll på o skrämde oss o massa. men väl hemma så slocknade jag med kläder och allt i sängen och sov så hela natten x)
snart blire stallet o rida djuren sen till skara(y) ska försöka övertala lisa om vi inte kanske kan gå på bio eller nåt sånt mys eftersom jag åker hem imorn:( ska tvinga henne eller något sånt(y)

Kommentarer
Postat av: Johan

Vackrare tjej får man leta efter! :)

2011-10-30 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>