THA WINNER!!!

innan jag skriver vinnaren så kan jag säga att jag har INTE fuskat och valt nån av mina vänner eller liknande! utan helt enkelt fairplay som jag anser det. rättvist osv!!! så NUUU TILL VINNAREN!!
DUMDUMDUMDUUUUUUUM!! dramatiken...
MATHILDAA!!!!så ett stort jävla grattis till dig :D hoppas du får det skit kul på evente't :D skickar snart ett mail om allt du behöver veta och hur du får biljetterna osv :D
och förstår besvikelsen hos er andra. men ska försöka fixa liknande tävlingar så ni får ännu en chans till att vinna något. dock kanske inte desamma som detta. eller vem vet om det blir fanevent inför part2 av filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>