AE GU' SÅ DANT

ja vad ska man säga om dagen? så jävla skön klass jag har.. skrattat oss igenom dom flesta lektionerna idag, allt är mke roligare när man är sjuk och är i skolan med feber.. la mig raklång på ett iskallt bord, drog upp tröjan så jag kunde svalka mig och få ner febern, sen börja vi skratta igen, gu' så dant, typ ordet vi har missbrukat idag (y)
aja, även överlevt ett skolfoto som förövrigt är de första ja blirr nöjd med! känns bra, fick även sitta brevid min favorit unge! hann iaf med halv 4 bussen från lkpg så de blev mys med musik och VOGUE på bussen som är våran bibel i princip!! nu ska ja leta fram lite idrotts kläder, slänga ihopp kläder till micke träningen imorn och även städa mitt rum (ovanligt) o sist men inte minst, äta nåt-.-
måste erkänna att jag saknar klassen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>