ÄNTLIGEN HEMMA EFTER 7 TIMMAR I BIL

viktigaste klassen under helgen var globenkvalet. där ja fick ett skit pet i omhoppningen, men knep en 7e plats vilket gav mig 16p känns bra!:D MSVB som jag red efteråt gick ja in lite för mke med tanken ja ska vinna typ ;p ae men winnie va super taggad och lyssnade grymt bra så jag chansade lite men fick en rullbom och sen ett till pet som var mitt fel då jag inte hann ta tillbaka henne, men en 5e plats är inte illa iaf :) och i dagens MSVA gick jag in och ville ta mig runt med bättre resultat än när jag debutera på NHS vilket ja fick också. dock va inte 12 fel mke att hänga upp i julgranen men ändå bättre än förra gången. fick en rullbom och 2 lite mer pet.. ponnyn blev stark och tyckte hon kunde bestämma själv men gud så fin hon va!! slutade på en 9e plats iaf. det var bara 1 nolla sen 4st 4felare 1-8felare sen neråt så kan säga att banan var inte lätt men det ska den inte heller va på MSVA.. är iaf jätte nöjd med helgen och nu fortsätter träningen med winnie inför ljungby om 2 veckor!
men nu ska jag sova!!
tummen upp på en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>