LITE SUR OSV

asså ja vad ska man säga? visst ja är säkert lite ''bitter'' för att jag inte gick vidare till juryn och tv men jag har fortfarande ett ess i rockarmen. MEN va i helvete ska man säga om juryn? det är ju patetisk.. alexander bard är bara för mycket, jag tål inte den människan. ful som stryk är han och vet ingenting.. skiter fullständigt i om ni slänger in elaka kommentarer om att jag inte kan nåt om musik. men det vill jag lova att jag kan. och jag bryr mig verkligen inte om er i detta läge, det är min blogg och mina åsikter...

Kommentarer
Postat av: patrik

håller helt med dig!!

2011-09-04 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>