DÖR LITE MER FÖR VARJE GÅNG JAG SER DIG

allt känns bara bättre och bättre på skolan nu! ea och jag har sjukt kul varje dag, massa mums att titta på och vi är grymma på lektionerna(y) hon har nyligen varit här hos mig för att vi skulle plugga klart matten! heja oss asså. såå nu slipper vi plugg under helgen!!
känner att jag har mycket spännande saker att berätta just nu men shit the same, ska byta dator snart för att lägga in blider och slänga upp lite på bloggen, tex. dagens outfit såsom de som inhandlades idag på stan med min kära ''assistent'' andrea vid min sida!
tillsvidare ger jag er en FIN bild på oss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>